Mazda
ALZ, s.r.o. Mazda Prešov

Ohodnoťte naše služby

Spokojnost. 
Mailova rezervacia ohladom 2 servisnej prehliadky s panom Olhom prebehla rychlo.
Auto mi prebral pan Petrovcin. Auto mi bolo vratene do 3 hodin ako mi bolo povedane. Vsetko vysvetlene ohladom zakazky pred aj po.
Nahlasil som problem s vrzganim odkladacej skrinky. Uz nevrzga! Dakujem pekne mechanikovi!!!
                            
Servis a predajńa otrasné. Pravá ruka nevie čo robi ľavá. Dávaju pečiatky s podpisom o servisnej prehliadke a auto tam nikdy ani nebolo. Samozrejme to nikto nevie vysvetliť.
                            
Predajcu vsetkymi desiatimi odporucame spolu s manzelom. Chcela by som poukazat na stopercentne ferovy pristup na vysokej urovni. Aj napriek tomu ze sme z Kosic rozhodli sme sa pre Mazda Presov a jeho nadstandardne sluzby. 
                            
Dobrý deň,  reklamacia , s ktorou nesúhlasím, skôr som nemohla reagovať, lebo som na PN, len v krátkosti , opotrebovanie pri toľko km, a pri takej cene auta -prosim Vás prehodnotte to znova, nenechám to len tak, doteraz som bola  spokojna, máme od Vás tretie auto - to si robite takú reklamu ?  - pripojím - e-mail, JMZBM526611170224, Poškodenie volantu a rýchlostnej páky
Martin Dzivý 
Cc: kopcak@mazdapresov.sk
Dobrý deň, pani Mikitová Na základe nášho rozhovoru vám posielam vyjadrenie k vašej reklamácii.



Na základe doložených podkladov Mazda Motors SK, ohľadom opotrebenia volantu
a rýchlostnej páky,  vydala nasledovné stanovisko.

V danom prípade sa jedná o mechanické poškodenia a teda nie je možné plnenie
na výmenu  poškodených dielov z garančného fondu.






Pekný deň,



S pozdravom






cid:image001.png@01D15E78.CFCF2280

 Martin Dzivý


  Prijímací a garančny technik





                            
Dobrý deň.ALZ,s.r. Prešov prístup ku klientom , služby na vysokej úrovni. Ing.Boris Martinka ďakujeme.P.S.Top predajca Mazda.
                            
Dobrý deň.
Chcel by som sa poďakovať servisnému technikovi Martinovi Dzivému, ale aj samotnému servismanovi, ktorí mi dnes veľmi pomohli s mojou Mazdou 5, na ktorej sme sa vracali z dovolenky z Chorvátska do Starej Ľubovne. Auto pracovalo v núdzovom režime a vaši pracovníci napriek tomu, že mali plný servis, mi umožnili po telefonickom rozhovore auto pristaviť a závadu mi okamžite odstránili. Veľmi ma potešila nečakaná ústretovosť, profesionalita a ochota menovaného personálu. Ešte raz ďakujem.
                            
V sobotu som odporucil znamemu nech si pojde vyskusat Mazdu 3 v Presove, lebo to bol najblizsi showroom po ceste ale bohuzial to nebola spravna volba. Po vstupe do salonu sa vam nikto nepozdravi, pri obhliadke auta na salone sa vam nikto nevenuje, cennik pri aute nie je, pri odchode sa nepozdravia. Ja sa pytam, kde som to vosiel? Do showroomu v krajskom meste?? Alebo na autosalon kde si moze prist ktokolvek a prechadza sa ako po shopping centre? Ale aj tam sa vam budu viac venovat ako v showroome Mazda Presov. Je to hanba. Ked som volal riaditelke showroomu, ospravedlnovala sa mi ze v salone bol len servisny technik, ale ze vie poradit aj tak. No asi tazko ked bud nema jazyk alebo sme ho velmi obtazovali v sobotu o 11hod. Mal tam zrejme kamarata a asi 6 salok vypitych kav, takze pardon, ale na zakaznikov uz nemal chut. Dakujem za take sluzby, takym stylom ja urcite nekupim u vas ani len gumove rohoze. A verte ze taketo sluzby si nenecham pacit. 
                            
Dobry den chcem sa opytat ze mam zaujem o vozidlo mazdu cx3 2liter benzin s vybavou emtion. ale neviem ci sa da na tretiny alebo na stvrtiny dal by som akontaciu viac ako  polovicu s ceny.  a co by som potreboval na uzytvorenie zmluvy na auto
                            
Pán Martin Dzivý je skutočný profesionál na svojom mieste! Neuveriteľný prístup k zákazníkovi,  nedá sa vôbec porovnať s prístupom "kolegov" v Autopalace Mazda Jeremiášova v Prahe, kde zákazníka svojim prístupom odradia  od návštevy značkového servisu! Bývam síce práve vedľa  servisu v Prahe, ale radšej budem problémy riešiť pri občasných návštevách Východu, kde sa človek stretne miesto arogancie zo skutočným a vstriecnym profesionálom! Veľmi pekne ďakujem! 
                            
Som veľmi spokojná . Pán Maroš Coranič je ten najlepší predajca 😀 Ďakujeme 
                            
Maximálna spokojnosť s proklientskym pristupom p Ing. Borisa Martinka. Veľká spokojnosť s profesionalitou a znalosťou.  Som veľmi rada,že sme si našu Mazda CX 3 kúpili práve u vás. 
Ďakujeme a prajeme len to naj.
                            
Tak pekný deň prajem zamestnancom Mazdy , som nesmierne pohoršený prístupok k zákazníkovi , neviem , či takto pristupujú k vačšine ale ja som sa dočkal pri telefonáte za zámerom objednania súčiastky toho , že najprv mi povedali že mám zavolať nejakému technikovi, na ktorého som dostal kontakt , no dovolať sa nedalo , volal som s5 no a zasa ma na niekoho prepojili , neviem asi na nejaké rádio , pretože som asi 10 min. počúval nejakú trápnu pesničku v mobile a nakoniec ma zrušili , no a čuduj sa svetu , do teraz som sa tam nedovolal , neviem či objednávky vybavujú na základe sympatií k telefónnemu číslu , hanba takej firme , určite sa na Vás obrátim aj nabudúce.
                            
Dobrý deň,
chcem vyjadriť maximálnu spokojnosť so službami Vašich predajcov/hl.Ing. B. Martinku/,ich jednanie,odbornosť,ochota  poradiť a hlavne ľudský prístup je v dnešnej uponáhľanej dobe vzácný.
Ďakujem,Kraj.
                            
Dlhý mail nechce prejsť, tak veľmi stručne po druhej návšteve mazdy a pozretí skladovky:
- HLBOKO SA OSPRAVEDLŇUJEM ZA NEÚMYSELNÉ NESPRÁVNE OBVINENIE o zabudnutí nasedenia krytu, nepekné prázdne miesto s dvomi? dierami je v Challenge vlastnosť auta, bola to moja laická chyba a mal som si to všimnúť skôr.
NESPOKOJNOSŤ:
- hodinová prehliadka/meškal som 20 minút/ trvala 3,5 hodiny.
- cenník na predajni bol z roku 2013 /nejasnosť ohľadom ceny oleja/
- dotaz na MZD Connect pri platbe: ak všetko funguje, nie je treba nič aktualizovať...
- môj súkromný názor: prístup k zákazníkovi a ochota podľa môjho názoru môžu byť aj na vyššej úrovni.
A HLAVNE: Pri druhej návšteve a objasňovaní nedorozumenia mi bolo povedané, ak som to správne pochopil a nejde o dizinterpretáciu z mojej strany: nie som vítaný na pozemku danej mazdy. Myslím, že neoprávnená reklamácia sa dala vyriešiť aj distingvovanejšie. Necítil som sa práve dvakrát príjemne...
                            
5.11. 2014 som bol na 1. servisnú prehliadku a po návrate domov som zistil, že mi chýbajú v prednej maske dve mriežky, ktoré asi bolo treba demontovať pri výmene oleja a nikto sa ich neunúval namontovať naspäť, navyše si to nikto ani nevšimol pri vizuálnej kontrole karosérie.
                            
Zatial dlhorocne bez vacsich problemov. Som spokojny.
                            
Od roku 2008 sme Vašimi zákazníkmi a aj po vyskúšaní služieb iných servisov najradšej zverujeme naše Mazdy do Vašich rúk. Ďakujeme a držíme palce, aby sa Vám podarilo udržať si ako odbornosť, tak aj skvelý prístup k zákazníkovi!
                            
Pred dvoma rokmi ste mi robili rocnu prehliadku pri vymene oleja ste mi dali staru podlozku pod vypustnu sroubu olej tak silno slzil ze cely zadok motora bol od oleja. Preto som uz vas minuly rok nenastivyl bol som sklamany este ze ste dali darcek liter oleja lebo neviem aky by som tam dal .
                            

ALZ, s. r. o. Mazda Prešov

Východná 19C/13395
080 01 Prešov
IČO: 36461806

Predaj
  +421 903 635 861, +421 910 931 001
E-mail: coranic@mazdapresov.sk

Servis
  +421 911 015 613, +421 903 775 784
E-mail: olha@mazdapresov.sk

PREDAJ


Tel:+421903635861

Tel:+421910931001

Tel:+421911015612

SERVIS


Tel:+421911015613

Tel:+421911017099

Tel:+421903775784